Feeds RSS

sexta-feira, 10 de julho de 2009

MY HOST FAMILY!!!


THE CICONTE/HOMER FAMILY




The Ciconte family is formed by Jason Homer and Kimberly Ciconte (my host parents), a 2,5 year old boy named Jack and Mattew Homer and Jeffrey Homer twins 4 years old.


















JASON HOMER AND JACK

Jason works in the neighboring city of Wilmington, Delaware. He works a standard workweek of Monday-Friday.




















KIM AND JACK

Kimberly working out of her home office. She hours are generally Monday-Friday days but are quite flexible.
















JACK – 2,5 years old


He likes swimming pool and his guitar!!! He plays very well. Jack will be in school 2 days/week starting in September.













MATT – 4 years old















JEFF – 4 years old


The Twins, they are wonderful, they likes soccer and tennis. They will be in pre-school 4 days/week.





THE BOYS IN HOLLOWEEN







3 comentários:

*Nanda Cabrera* disse...

Ola Joyce!
Parabens pelo blog! É lindo!
Tb serei Au Pair e adoro ler blogs das meninas. Sera que posso add o teu na listinha do meu?

:*

LineLokaSTS disse...

Menina que fowfosss... Qria kids menores tipo as suas... Pre adolescente da muito trabalho !!!

Beijooooss e tem atualizado sempre um poquinho....
BUas NoChes

*Nanda Cabrera* disse...

Ja esta add lá!
Vlw pela dica... eu não vou comprar qse nada, mas um casaco mais pesado eu tenho que levar, afinal, se eu vou no fim do ano a friaca já vai estar lá, né?

Vc embarca qdo?

:*

Postar um comentário